سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسابقه نهج البلاغه، مرحله 4، نامه 53 بخش 13 تا 16

حلول ماه مبارک رجب و اعیاد این ماه مخصوصا سالروز ولادت فرمانده و صاحب و مولایمان امیرالمومنین علیه السلام بر شما عزیزان و سربازان مولا مبارک. در این روزها و ایام اعتکاف التماس دعای فراوان.

همه حرفمان این است که متاسفانه امروز جامعه غربت نهج البلاغه را به خود می‌بیند که بعضی از عاشقان امیرالمومنین علیه السلام در عمر خود حتی یک بار نهج البلاغه را ورق نزده‌اند؛ در حالی که  جُرج جُرداقِ مسیحی 200 بار نهج البلاغه را مطالعه کرده و ما هنوز لذتِ همکلامی با امام خود را نچشیده ایم.

می خواهیم همراه هم و با کمک هم، با زیباییِ کلام و معارف عمیق و ناب اهل بیت علیهم السلام آشنا شویم و مطالعه دست‌جمعی نهج البلاغه داشته باشیم و گرد غربت از کلام امیرالمومنین علیه السلام برداریم  و یک زندگی خوب و آرام و سعادتمند برای خود بسازیم.

محدوده مسابقه:

با توکل بر خداوند و توسل به معصومین علیهم السلام چـهـارمـیـن مرحله از مسابقه بزرگ مطالعاتی با محوریت نهج البلاغه آغاز می‌شود. محدوده مسابقه، نامه 53 (نامه حضرت به مالک اشتر) بخش 13 و 14 و 15 و 16 (حدود 30 صفحه) است. زمانی که برای مطالعه و پاسخ گویی لازم است کمتر از یک ساعت و نیم است.

 برای مطالعه می‌توانید به انتهای جلد 10 و ابتدای جلد 11 کتاب پیام امام امیرالمومنین علیه السلام (تالیف شده زیر نظر آیت الله مکارم شیرازی حفظه الله) مراجعه کنید. در صورت نداشتن کتاب می‌توانید از این لینک محدوده مسابقه را پیدا و مطالعه کنید. (نحوه ثبت نام، چگونگی مطالعه و شرکت در مسابقه)

جوایز این مرحله (ویژه اعیاد ماه رجب):

40000 تومان به صورت قرعه کشی، یک نفر از امتیاز 100

30000 تومان به صورت قرعه کشی، سه نفر ازامتیاز 100

20000 تومان به صورت قرعه کشی، سه نفر از امتیاز 80 و 90

برندگان مرحله 1 - برندگان مرحله 2 - برندگان مرحله 3

هدیه سایت امیران کلام علیهم السلام فراتر از هر مرحله است که در ماه تقریبا سه مرحله برگزار می شود. هدیه نفیس اصلی به کاربرانی تعلق خواهد گرفت که  امتیاز آنها به 1000 و 2000 و 3000 و 5000 و 14000 برسد. کاربران برتر و فعال در قرعه کشی جوایز ویژه‌ای چون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، سکه بهار آزادی، موبایل و تبلت، قلم قرآنی و محصولات فرهنگی شرکت داده می‌شوند.

هدف این سایت و مسابقه ترویج معارف ناب اسلام در کلام نافذ امیرالمومنین علیه السلام و کاستن غربت مولا است. از کاربران عزیز خواهشمندیم که متن مسابقه را که 30 صفحه بیشتر نیست مطالعه کنند و به صورت خانوادگی و یا برای دیگراندر مسابقه شرکت نکنند تا مبادا حقی از کاربرانی که مطالعه می کنند، ضایع شود.

نحوه ثبت نام، چگونگی مطالعه و شرکت در مسابقه

تبلیغات در سایت و حمایت از مسابقه - دعوت به همکاری

زمان برگزاری مسابقه از اولین ساعت روز دوشنبه 06 اردیبهشت تا پایان روز جمعه 10 اردیبهشت می‌باشد.

لازم به ذکر است که پس از کلیک بر شروع مسابقه 20 دقیقه زمان برای پاسخگویی به سوالات است. پس بهترین زمان را انتخاب کنید و برنامه ریزی لازم را داشته باشید. اگر کلیک کردید و 20 دقیقه گذشت مسابقه از دسترس شما خارج می شود و پس از آن گزینه ای ثبت نمی شود. همچنین پس از علامت زدن گزینه ها، حتما برای ثبت پاسخ ها، در پایین صفحه مسابقه «ارسال و پایان مسابقه» را کلیک کنید.

کاربرانی که اطلاعات حساب کاربری آنها تکمیل نباشد در قرعه کشی شرکت داده نمی شوند.

برای دریافت سریعتر و بهتر اخبار سایت به کانال اطلاع رسانی سایت امیران کلام در تلگرام ملحق شوید.

فقط اعضای سایت می‌توانند لینک شروع مسابقه را مشاهده و شرکت کنند. لینک عضویت در سایت


+ نوشته شـــده در دوشنبه 95 اردیبهشت 6ساعــت ساعت 10:36 صبح تــوسط مدیر سایت، عمّار | نظر